Droomwereld
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Proberen om samen dromen te interpreteren
 
IndexPortalGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Duiven en roodborstje

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast




Duiven en roodborstje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Duiven en roodborstje   Duiven en roodborstje Emptywo nov 26, 2008 2:44 pm

Vanwaar die duiven die de hele tijd mij zitten te vervelen ????????
Ik ben als de dood voor vogels !!!!!
De duif is toch een symbool van de vrede !!

In Eindhoven is laatst een molenaar overleden (wij gingen daar altijd brokken halen voor de hond) en die heeft altijd gezegd: Als ik dood ben kom ik terug als een roodborstje.
Wat denk je.......Sjef is overleden en 2 dagen na zijn overlijden verschijnt er een roodborstje die in de shop rondvliegt. Hij lijkt helemaal tam te zijn. Hij gaat op de kassa zitten en als iemand iets verkeerd doet dan vliegt hij de medewerker naar het hoofd. Klanten noemen hem nu allemaal Sjef.
Je hoort ook heel vaak verhalen over vlinders die de hee tijd om de nabestaanden vliegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Akasha
Admin
Akasha


Aantal berichten : 3556
Registration date : 30-11-07

Duiven en roodborstje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Duiven en roodborstje   Duiven en roodborstje Emptywo nov 26, 2008 3:30 pm

Vogel Voortekenen en/of symbolen

Duif
De duif brengt u een boodschap, waarschijnlijk eentje van liefde. Liefdesrelaties zullen nu dan ook heel harmonieus zijn, ook de al bestaande. Dit is dan ook een periode waarin iemand u zijn of haar liefde zal verklaren of laten blijken. Er staat u zelfs een romantisch samenzijn, een romantische wandeling of reisje met zijn tweeën te wachten. U zult even opeens heel vindingrijk zijn en dat kan juist nu erg goed van pas komen. Zaken die we in het verleden los hebben gelaten kunnen nu onverwachts bij ons terugkeren.

Roodborstje
Het roodborstje staat voor Blijheid, haalt zijn kracht uit het zingen en bezit de wijsheid voor verandering.
Het roodborstje zegt ook… sluit jezelf niet buiten, je wilt graag welkom geheten worden door anderen. Het roodborstje staat ook voor het harde werk waarbij je vergeet te genieten.
Het roodborstje komt altijd bij je terug… doe dat ook bij jezelf!
Zo denkt men ook dat een roodborstje geluk brengt als het op je erf rondscharrelt.
Wie een nestje verstoort, moet vrezen voor onweer en ongeluk. Een roodborstje verjagen brengt ziekte mee.
Het is een geluksbrenger. Wie ’s ochtends op eerste Kerstdag vóór noen een roodborstje ontmoet, is verzekerd van geluk, vrede en voorspoed in het nieuwe jaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://droomwereld.actieforum.com
Akasha
Admin
Akasha


Aantal berichten : 3556
Registration date : 30-11-07

Duiven en roodborstje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Duiven en roodborstje   Duiven en roodborstje Emptywo nov 26, 2008 3:37 pm

De vlinder daar heb ik een aparte topic voor gemaakt: Vlinders om nabestaanden
Terug naar boven Ga naar beneden
https://droomwereld.actieforum.com
Akasha
Admin
Akasha


Aantal berichten : 3556
Registration date : 30-11-07

Duiven en roodborstje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Duiven en roodborstje   Duiven en roodborstje Emptywo nov 26, 2008 8:05 pm

Volgens mij komen die duiven je dus degelijk iets vertellen...alleen is het er nu nog te zien achter te komen wat.

Een duif is inderdaad het symbool van vrede, dus kwaad zullen ze zeker niet bedoelen, maar toch hebben ze zo iets omdat ze nooit alleen zijn. Ik vindt het ook niet leuk als zo een hele groep opvliegt.

Misschien moet je toch eens proberen op te letten hoe de duiven met elkaar omgaan: kwetteren ze tegen lekaar, vechten ze om eten, vliegen ze rond, vliegen ze op....wie weet als je ze bestudeerd dat 'hun' boodschap wel overkomt.

Dat jij zou terugkomen als roodborstje, dat zou best wel eens kunnen hé, want jij lijkt me ook zo een persoon vol blijheid en levensvreugde!
:toread17:
Terug naar boven Ga naar beneden
https://droomwereld.actieforum.com
Gast
Gast




Duiven en roodborstje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Duiven en roodborstje   Duiven en roodborstje Emptywo nov 26, 2008 8:50 pm

Dat jij zou terugkomen als roodborstje, dat zou best wel eens kunnen hé, want jij lijkt me ook zo een persoon vol blijheid en levensvreugde!

Whahaaha, ik zou dan liever terugkomen als slang en dan bij mijn schoonzus uit de toiletpot gekropen komen. lol! Shocked
Nee, geintje natuurlijk maar ik zou wel gaan spoken daar !!
En als roodborstje lijkt me wel wat !!

Die duiven komen altijd naar me toe, terwijl ik er niks van moet hebben. Ze denken misschien dat ik wat te eten heb. :Toread5:
Terug naar boven Ga naar beneden
Akasha
Admin
Akasha


Aantal berichten : 3556
Registration date : 30-11-07

Duiven en roodborstje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Duiven en roodborstje   Duiven en roodborstje Emptydo nov 27, 2008 10:30 am

Misschien kan het ook wel dat ze liefde brengen....Jij bent toch al een hele tijd samen met je man?
En het huwelijksgeluk is deze tijd niet meer iedereen gegund!!

Let er eens op als je duiven ziet, dat jullie misschien een romantische avond hebben of zo.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://droomwereld.actieforum.com
Gast
Gast




Duiven en roodborstje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Duiven en roodborstje   Duiven en roodborstje Emptydo nov 27, 2008 10:46 am

Dat is wel altijd als we samen op pad zijn zonder kids. Dat is dan voor ons weer een mogelijkheid om tijd voor elkaar te hebben.
;) Dat zou wel eens een reden kunnen zijn !!
Maar blij ben ik er niet mee als ze zowat onder mijn stoel doorlopen als we ergens buiten zitten te eten op een terras. Brrrrrrrr No
Terug naar boven Ga naar beneden
Akasha
Admin
Akasha


Aantal berichten : 3556
Registration date : 30-11-07

Duiven en roodborstje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Duiven en roodborstje   Duiven en roodborstje Emptydo nov 27, 2008 11:10 am

Volgende keer kan je het misschien wat op een positieve manier bekijken....ze komen om jullie dichter bij elkaar te brengen, om jullie liefde aan te wakkeren

En wie weet als jij het positief bekijkt dat ze misschien je zo niet meer komen plagen, misschien weten ze wel dat je bang bent. flower
Terug naar boven Ga naar beneden
https://droomwereld.actieforum.com
Gast
Gast




Duiven en roodborstje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Duiven en roodborstje   Duiven en roodborstje Emptyzo nov 30, 2008 2:09 am

Whuahahaha Corrie terug keren als slang en bij je schoonzus in de toiletpot bovendrijven Laughing die is goed!! lol!

Verder kan ik je niet verder helpen met de vogels :effe denk: wel mooi van dat roodborstje :lovlely:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Duiven en roodborstje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Duiven en roodborstje   Duiven en roodborstje Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Duiven en roodborstje
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Droomwereld :: Extra :: Symbolen en symboliek-
Ga naar: